Nech o vás píšu druhý

PR články seolight.sk dokážu osloviť veľmi široké publikum, sú pútavé, takže si ich ľudia omnoho jednoduchšie zapamätajú, v porovnaní s klasickou reklamou, sú nepochybne lacnejšie a v rámci propagácie na internete ide o tú najlepšiu formu.
Toto sa o PR článkoch dočítate takmer všade. Môj názor sa v podstate veľmi nelíši. Málokto vás však už upozorní na to, ako by mal taký článok vlastne vyzerať. Aby naozaj zafungoval, musí byť napísaný naozaj dobre. Človek si listuje v magazíne.jpg

Neberte si to na vlastné plecia

Dám vám radu zadarmo, a to dnes urobí len málokto, takže čítajte naozaj pozorne. PR články o vašom podnikaní či webe, by ste nikdy nemali písať vy sami. Od danej veci nemáte dostup, takže i v prípade, že ste rodený Hemingway, to nebude to pravé orechové. Na túto úlohu, si radšej zožeňte šikovného človiečika a nechajte pracovať jeho.

Nie je článok ako článok

Aby PR článok naozaj fungoval, musí byť napísaný čo najlepšie. Čo to znamená? V prvom rade, by mal byť pútavý. Nahromadené písmenká na kope a niekde medzi nimi to čarovné slovíčko, ktoré odkazuje na vašu webovú stránku, v skutočnosti nikoho neočarí. Text musí byť zmysluplný, mať hlavu a pätu a v neposlednom rade by sa z neho čitateľ, mal dozvedieť niečo nové. Biely písací stroj položený na stole.jpg

Chce to trochu prefíkanosti

Ľudia sú dnes presýtený akejkoľvek reklamy. Každý už vie, že na reklame niekto zarába, a preto ju podvedome nemajú radi. Naozaj dobre napísaný PR článok, nesmie hneď na prvý pohľad pôsobiť tak, že ide o reklamu. Mali by sa v ňom objavovať aj kritické hodnotenia danej témy. Samé chvály a superlatíva sú len a len podozrivé. Tak napríklad, ak si necháte napísať text, v ktorom by mali byť spomenuté bežecké tenisky, ktoré predávate, mali by sa v ňom objaviť aj ich chyby. Môže ísť o to, že nie sú vhodné na dlhé trate po členitom teréne, no v meste poslúžia výborne. Myslím, že ste to už pochopili . Takže si články o vás, nezabudnite vopred dobre skontrolovať.