PR články seolight.sk dokážu osloviť veľmi široké publikum, sú pútavé, takže si ich ľudia omnoho jednoduchšie zapamätajú, v porovnaní s klasickou reklamou, sú nepochybne lacnejšie a v rámci propagácie na internete ide o tú najlepšiu formu.
Toto sa o PR článkoch dočítate takmer všade. Môj názor sa v podstate veľmi nelíši. Málokto vás však už upozorní na to, ako by mal taký článok vlastne vyzerať. Aby naozaj zafungoval, musí byť napísaný naozaj dobre.
Neberte si to na vlastné plecia
Dám vám radu zadarmo, a to dnes urobí len málokto, takže čítajte naozaj pozorne. PR články o vašom podnikaní či webe, by ste nikdy nemali písať vy sami. Od danej veci nemáte dostup, takže i v prípade, že ste rodený Hemingway, to nebude to pravé orechové. Na túto úlohu, si radšej zožeňte šikovného človiečika a nechajte pracovať jeho.
Nie je článok ako článok
Aby PR článok naozaj fungoval, musí byť napísaný čo najlepšie. Čo to znamená? V prvom rade, by mal byť pútavý. Nahromadené písmenká na kope a niekde medzi nimi to čarovné slovíčko, ktoré odkazuje na vašu webovú stránku, v skutočnosti nikoho neočarí. Text musí byť zmysluplný, mať hlavu a pätu a v neposlednom rade by sa z neho čitateľ, mal dozvedieť niečo nové.
Chce to trochu prefíkanosti
Ľudia sú dnes presýtený akejkoľvek reklamy. Každý už vie, že na reklame niekto zarába, a preto ju podvedome nemajú radi. Naozaj dobre napísaný PR článok, nesmie hneď na prvý pohľad pôsobiť tak, že ide o reklamu. Mali by sa v ňom objavovať aj kritické hodnotenia danej témy. Samé chvály a superlatíva sú len a len podozrivé. Tak napríklad, ak si necháte napísať text, v ktorom by mali byť spomenuté bežecké tenisky, ktoré predávate, mali by sa v ňom objaviť aj ich chyby. Môže ísť o to, že nie sú vhodné na dlhé trate po členitom teréne, no v meste poslúžia výborne. Myslím, že ste to už pochopili . Takže si články o vás, nezabudnite vopred dobre skontrolovať.